وبلاگ فن آموز

وبلاگ فن آموز

جدیدترین های دنیای کامپیوتر را در فن آموز ببینید.
وبلاگ فن آموز

وبلاگ فن آموز

جدیدترین های دنیای کامپیوتر را در فن آموز ببینید.

معرفی چند سایت کاربردی

www.aparat.com

آپارات سایت سرویس اشتراک ویدئو با هزاران ویدئو برای کاربران ایرانی است. یک مزیت خوب این سایت نسبت به سایت های مشابه خارجی این است که شما به راحتی می توانید ویدئوی مورد نظرتان را مستقیما از سایت دانلود کنید، بدون اینکه نیاز به برنامه خاصی داشته باشید. 

www.time.ir 

گاهی اوقات دسترسی به اینترنت، سریع تر از دسترسی به تقویم و سررسید است. در همین رابطه، time.ir، سایت ساده و خوبی برای استفاده به عنوان سررسید آنلاین است زیرا زمان دقیق، تاریخ شمسی، میلادی و قمری را به صورت یک تقویم در اختیارتان قرار می دهد یکی از امکانات جالب این سایت تبدیل تاریخ شمسی به میلادی یا برعکس است. 

www.rahpoo.com

این سایت شامل سخنان و داستان های بلند و کوتاه از بزرگان سراسر جهان است. این سایت این امکان را به شما می دهد که بتوانید با دریافت کد وانجام تنظیمات دلخواه از امکانات این سایت، در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.

www.newhost.ir

سایت newhost خدمات هاستینگ رایگان ارائه می دهد. ارائه 300 مگابایت فضا، 10 گیگابایت پهنای باند ماهانه، پشتیبانی از php و دیتابیس MYSQL از جمله خدمات رایگان این سایت می باشد. شما می توانید با عضویت در این سایت به سهولت از امکانات هاستینگ آن استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد